tisdag 8 februari 2011

Usa

Så..
Ledsen för att jag inte sa hej då.
Jag var tvungen att ta den tidiga bussen, så jag skulle hinna packa klart. (mina saker alltså)
Miami... vad kan jag säga? Jag längtar!!!!
Jag tar med mig mobilen, tar många bilder och sånt.
Men jag kommer (kanske!) sakna skolan. jag är inte nån sån där skolfanatiker, eller något sånt.
Jag kommer sakna klassen, kamraterna, mina vänner, lärarna.
Och tack Linda för att jag fick sluta tidigare, så jag kunde göra detta inlägg.
jag hoppas många kommer läsa detta, och önska mig en skön semester.
Men just nu ska jag ta en bulle eller 2, jag är inte så förtjust i fisk om ni fattar :p


Men hej då, önskar er alla ett skönt lov!
Ha dett gött!

Mvh
        Jakob Jeppsson.


PS: Hoppas jag inte tappar bort mobilen :/
PS2: Jag har packat ner dagboken...

1 kommentar:

  1. När du hade gått kom jag på att jag inte önskat dig en trevlig resa. Så: TREVLIG RESA!! Tråkigt att jag som mentor inte kan åka med, vi får nog skriva till det som obligatoriskt i ledighetsansökan....
    Njut, prata engelska, ta in alla upplevelser och fotografera mycket. När du kommer hem vill jag veta allt....

    SvaraRadera